Bad bad blogger (igen)

Man märker hur statistiken sjunker varje gång jag blir dålig på att blogga...får faktiskt aningens dåligt samvete, men samtidigt orkar jag inte sitta inne vid datorn hela tiden heller :P
.
Idag blev det stan med mormor, mamma och Maja eftersom mamma tycker att jag har blivit som en zombie av att inte göra något, vilket kanske är sant.
Jag saknar faktiskt fotbollsträningarna (how weird is that? :o), visstvisst, jag kan ju ut och jogga själv, men helt ärligt: Vem har lust eller ork att göra det?
Då är det bättre att ha en tränare som mer eller mindre tvingar en till träningar i 30 graders värme...Eller så kan man ju pressa sig själv till att träna, men jag tror inte riktigt att jag har den viljestyrkan ;)
.
Dessutom har mormor köpt massor av glass och sen så har dom ju en stor inomhuspool också, så helt ärligt förstår jag inte ens vitsen med gå ut överhuvudtaget? Det skulle vara för att sola då, men jag tror faktiskt att dom har en sån där solarie-sak, så jag skulle lätt överleva här inne i min ensamhet ;)
Men då håller alla på att tjata om att jag är asocial (finns det ordet ens? Borde det inte heta typ osocial isåfall?). Och eftersom att jag hatar när andra måste jag bevisa att jag är jättesocial, sådeså.
Okej, lite bilder från dagen:
Ben&Jerry-glass, är det bara jag som tycker att det är mycket godare att äta direkt ur burken istället för i en strut??

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0