Gah -.-

Idag har jag varit och hälsat på mina älskade kusiner, vi hade tänkt åka till deras "reserv-vatten-sjö" (lite snuskigt att man badar i samma vatten som de dricker :P) och bada, men sen blev det molnigt och kallt så vi åkte hem efter ett tag.
Jag vet verkligen inte varför, men väldigt ofta när jag är på stranden försöker helt okända personer bli vän med mig, börjar prata och fråga vad jag heter och sånt.
Som idag till exempel;
Okänd tjej som badar: Är det kallt i vattnet tycker du?
(Jag fattar inte att hon snackar med mig och ignorerar henne)
Tjejen: Hallå är det kallt i vattnet tycker du?
Jag: (fattar att hon pratar med mig) Ehm...nej...
Tjejen: Vad heter du?
Jag: Öh...Emma
.
Sen simmar jag bort från henne snabbt som fan för att hon inte  ska fortsätta prata. När jag vänder mig om igen ser jag att hon frågar samma saker till min lillasyster och kusin?? De simmar också iväg och hon följer efter dem, hallå, fatta vinken liksom.
Och jag fattar faktiskt inte varför så många pratar med mig, ser jag ovanligt snäll ut eller? Nej. Verkar det som att jag har lust att prata med dig? Nej, precis. Och att personen sen inte fattar, om jag svara väldigt kort när du frågar något eller ignorerar dig borde du väl förstå att jag inte är intresserad??
.
Men det värsta var ändå när jag var med Manda på Kaanan och jag pratade lite med henne på bryggan. Helt plötsligt kom en tjej i vår ålder och började svara åt Manda, till exempel när jag frågade om det var kallt i vattnet, då svarade den där tjejen istället.
Liksom, om jag stå med ryggen mot henne och ignorerar hennes svar, så borde hon väl fatta att jag inte pratar med henne?
.
Okej, nu kanske jag verkar som värsta bitchen efter det är inlägget, men det kan jag lova att jag inte är, behövde bara skriva av mig lite ;)
.
Jag och min heta lillasyster på väg hem från kusinerna ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg..



Behöver hjälp med designen.

Någon som kan hjälpa mig? ;)

2010-07-16 @ 23:01:41
URL: http://kvarterskid.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Halloj där!

Allt bra med dig? =)

2010-07-17 @ 16:08:43
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har lakt till dig på bloglovin nu.. <3 :)

2010-07-17 @ 18:52:24
URL: http://hannisfoto.blogg.se/
Postat av: beeaaa

diggar din header grymt mycket:)

2010-07-17 @ 19:22:21
URL: http://misslifestyle.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0