Goodmorning!

Idag är det riktigt soligt och skönt, så jag ska försöka ligga och sola några timmar för att få bort mina fula bikiniränder.
Sen kanske jag ska jogga några kilometer också, har inte tränat på 2 veckor, så jag känner mig som värsta latmasken. Men vi får se hur duktig jag är, förmodligen kommer jag bara ligga som en slö padda i solen hela dagen ;)
Här har vi Dagens "Vill-ha" från Cubus...jag älskar verkligen stora, stickade tröjor att ha när det blir lite kallare. Tyvärr får jag nog vänta ett tag med att köpa den, eftersom att jag redan är skyldig mamma 300:- som hon satte in på mitt kort inför Kalmar.
Så då har jag bara 300:- kvar att handla för den kommande månaden, och de vill jag nog spara, för jag hatar verkligen känslan av att inte ha tillräckligt med pengar. Så tröjan från Cubus får jag vänta med till nästa månad :'(
Nu ska jag snart börja fixa lunch...eller ja, lägga in de färdiglagade vårullarna i ugnen :P
Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken cool, häftig och unik design :D Älskar muspekaren, headern och allting!



Om du skulle vilja vara så generös och rösta 5 poäng på min sko här http://nelly.com/designyourshoe/?obj=ru0DSgBk9qvnly0gyBAK50V6BM2YiXkPIiRYES0B8soihlCTmCdg så skulle jag bli oerhört tacksam och väldigt väldigt glad. ♥ OM DU RÖSTAR 5/5 och säger det till mig så länkar jag dig i min blogg som tack. :) Det skulle som sagt betyda obeskrivligt mycket! ♥

2010-07-19 @ 17:32:32
URL: http://insidesara.blogg.se/
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Söt blogg! :)

Din header var jättetuff, gillar sådana "kollage"-aktiga. :)

2010-07-19 @ 19:59:04
URL: http://captainkarrow.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0