Ko-stad minus D

Gah vad jag saknar mitt trådlösa bredband hemma, inga sladdar eller annat shit, det är bara att sätta på datorn så kommer man in på nätet direkt. Här, däremot är det tusen sladdar och jag, som ändå anser mig själv ganska teknisk (vare sig ni tror det eller inte) fattar INGENTING! Tusen sladdar som inte verkar ha någon direkt mening, men om dom inte är inspoppade på preciiiis rätt ställe laggar hela datorn!
Varfööööör??
Så nu har jag jobbat en halvtimma med att försöka fixa en åtminstone fungerande uppkoppling, men inget har funkat. Sen ser jag att en kontakt inte är instoppad, så jag säger till morfar att det var därför det inte fungerade. Vet ni vad han säger? "Just det, jag drog ju ur den förut".
Varför sa du inte det för en halvtimma sen liksom?? -.-'
.
Okej, iallafall. Idag åkte vi till the middle of nowhere; Kosta. Man säger det inte som "kosta" (=typ "Kosta vad det kosta vill") utan man säger "Ko-stad". Minus bokstaven D...Hur kom någon på det namnet?
Aja, där fanns det ett jättestort köpcenter, lite skumt in the middle of nowhere, men allt var jättebilligt så jag var glad ändå ;) Allt som fanns där var minst 40% billigare än i vanliga affärer, trots att det var samma grejer. Me like ALOT :D
Här är en bild på dagens inköp:
'
...och dagens outfit:
...och dagens mat:
...och dagens godis:
Nu blev det mååånga "dagens" ;)
Direkt när vi kom hem åkte vi till något torg och lyssnade på en massa människor som sjöng. Inte kul enligt mej...Så därför känns det riktigt onödigt att skriva något om det :P

Kommentarer
Postat av: a.l.

yeha man vill helt klart ha trådlöst internet...

2010-07-07 @ 10:00:04
URL: http://avatarlife.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

ritkgti snygg outfit :)

2010-07-07 @ 10:31:24
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: vanna

vad fin kläning emma jag vill ochså ha en sån tuff kläning.

2010-07-15 @ 16:31:40

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0