Mobilblogg

Just nu är jag hos några kompisar till familjen i deras "sommar-stuga" som egentligen är en skitstor lyxig villa. Det ligger nästan precis vid vattnet och dom har en jättemysig bubbelpool... Japp, här skulle jag lätt kunna spendera min sommar ;) Vi har just badat i det 14.5 grader kalla vattnet. Brainfreeze på hög nivå säger jag bara, men sen är det bara att krypa ner i bubbelpoolen igen tills kroppen tinat lite ;) Det har borde fan inte kunna kallas sommar-stuga, men jag kan erkänna att jag hellre skulle bo såhär en sommar än att sitta och trycka i nån liten sliten stuga. But that's just me :p Bilder och bevis på att jag badat kommer ikväll, plus ett kändis-inlägg som jag jobbat på ett tag xoxo emma :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Allt bra me dig? :)

2010-07-26 @ 18:49:26
URL: http://vickydisco.blogg.se/
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

ja det kanske du borde, men den funkar nog olika från person till person :)

2010-07-26 @ 19:01:26
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0