Ni får nöja er utan rubrik

Har gått och mått illa/haft ont i magen några dagar nu, skitjobbigt. Vissa stunder vill jag bara kräkas så att illamåendet försvinner (trodde att det berodde på något jag ätit, vilket det inte var fattade jag sen) men jag har inte spytt på mer än 3 år så jag tro faktiskt inte att jag kommer att göra det nu heller ;)
.
Okej, nu har jag klagat färdigt:
Idag vaknade jag halv 8 (ska man inte sova längre när man är tonåring?) och kunde inte somna om så jag gick upp och kollade på Stitch. Är inte han typ världens sötaste tecknade figur by the way? När alla andra vaknat och vi ätit frukost kände jag mej väldigt nere och deppig, så jag låg och vilade ett tag innan mamma och jag åkte in till stan. We like rea, you know ;) Det blev två nattlinnen och lite underkläder, självklart fick mamma betala eftersom att jag inte fått mitt nya kreditkort än, så "tyvärr" har jag inga pengar att betala grejerna med, hehe.
.
Jag kommer känna mig så cool när jag har fått mitt kort, trodde faktiskt att mamma skulle vilja "prata lite mer om saken innan vi bestämmer oss" (vilket betyder att jag skulle fått kortet lagom till jag fyller 20 typ) men hon var mer: "Visst, vi fixar det på fredag". Jag behövde inte ens köra med "...men alla andra har ju" och darrande underläpp ;)
Så ikväll när pappa kommer hit till Kalmar har han med sig min bebis nr 3 (kortet alltså). Bebis nr 1 och 2 är såklart datorn och mobilen, som jag inte klarar mig utan :P
.
Dagens outfit: Mjukiskläder+halsband=godtagbar outift, orkade inte byta om bara för en snabbis in till stan.
Och nya nattlinnena/myströjorna som jag tror att jag mer kommer använda dem som :P
Egooooooooo...
Och dagens låt. Jag gillar egentligen inte Eric Saade, men den här låten är faktiskt jävligt bra enligt mej...hoppas ni tycker likadant :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte fin blogg, följa varann via bloglovin?? :P

2010-07-09 @ 20:38:50
URL: http://hannisfoto.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Stackare, är det bättre idag? :)

2010-07-10 @ 14:33:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: HANNAH HALE

Söt blogg du har =)

2010-07-10 @ 20:33:15
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Postat av: Lolenona

HEEEEJ! på youtube hade du visat hur man gör en header med wix.com men jag vill avsluta min.. sån där medlems grej! OCH JAG VET INTE HUR MAN GÖR DET!! snyft så snäälla kan du inte skriva nåt inlägg på det eller nåt? snälla söta rara med socker på? xD

2010-07-11 @ 15:26:54

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0