On the beach

Idag blev det stranden på öland, vi åker alltid dit när vi är i Kalmar, men de senaste åren har det antingen varit dåligt väder eller alg blomning.
Men idag åkte vi iallafall dit, och oh my gosh vad fin strand det var, helt kritvit, mjuk sand och en lång brygga. Dessutom var det väldigt långgrunt så jag bottnade säker 50 meter ut i vattnet, och bottnen var så underbar med helt fin, mjuk sand.
Ändå badade jag och Maja nästan ingenting, på grund av alla äckliga fiskar! Visst, jag har absolut inget emot de levande, så länge de inte kommer för nära. Men de döda! Sååå äckligt, speciellt om några andra fiskar har ätit lite på den så att den är helt typ styckad...Ysch :S
Små söta fågelungar inne på toaletten...man kan ju undra varför någon skulle vilja bygga bo där?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt det ser ut! :)

2010-07-07 @ 17:52:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0