Smart-ass or what??

Har äntligen fixat uppkopplingen till min dator, shit var jag hatar att inte ha trådlöst bredband :'(
Nu har jag iallafall dampat loss på min dator (och alla i min omgivning som försökt prata med mig) i ungefär en timma, och sen upptäckte jag att det bara var att trycka på en knapp. Hehe...Men nu när det äntlgien är fixat känner jag mig som värsta smart-ass och älskar min lilla dator igen :)
.
Okidoki, igår var vi ju på dop, vi fick åka direkt från tåget, och jag behövde byta om lite innan så jag tänkte att det skulle finnas en toalett. Men inte i Nybro, inte, så jag fick stå bakom ett träd och klä på mig...tur att det bara var linne, smycken och lite annat som behövd fixas.
.
På dopet mådde jag fortfarande lite illa efter tågresan, men efter att ha sett den stora buffén med mat försvann illamåendet direkt...I like good food :D
Bebisen som döptes (Lova, hur gulligt liksom?!) var hur söt som helst, sådär liten och knubbig och söt...
.
Resten av dopet satt Richard (min mosters man) och mobbade mig. Han stog och pekade ut kor och träd och ba: "Jaha så här ser en ko ut i verkligheten, och såhär många träd har ni inte i Stockholm va?". Sen mobbade han mig för att jag gick runt med min mobil hela tiden...det var väldigt synd om mig tycker jag :(
.
Lite bilder från igår och idag:
Gårdagens outfit:
Jag har faktiskt ingen aning om vad Maja gör i bakgrunden...
Jag, Jonna och Maja...som ni ser är jag brunast moahahaha :D
Dagens outfit:
Jag försökte klä mig lite sportigt så att ni ska tro att jag har tränat, vilket jag inte direkt har. Eller jo, om plocka jordgubbar är en ny träningsform så har jag tränat rejält idag ;)
Omogen ful jordgubbe som jag plockade bara-för-att, liksom.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0