And here is the winner!


Klicka!

1. Med vilka tre ord skulle du beskriva din blogg?


En riktigt svår fråga faktiskt, men det är nog:

Annorlunda, Färgglad och Sprudlande


2. Vem är din största bloggförebild?


Min syster, HannaH har faktiskt varit min förebild till det här med bloggandet. Hon kanske inte har en sådär as känd blogg, men den är faktiskt jätte bra. Hon skriver mycket text i sina inlägg, och hon vågar vara sig själv i sin blogg.


3. Vilka är de bästa egenskaperna hos en blogg tycker du?


Man ska ha bra uppdatering! Mycket bilder och Lagomt mycket text i inläggen. Lagomt mycket, vad jag tycker, är cirka sex rader kanske :)


4. Vad är ditt bästa tips för att få fler läsare till sin blogg?


Bloggtrafik ofc! Haha, nämen mycket uppdatering, och länka sin blogg på facebook om man har det ;). Och om du har en bra blogg så fortsätter dom ju att titta på den ^^


Några egna rader:


Tack alla vänner och okända som har röstat på mig! Vart verkligen otroligt glad för att jag vann :).

Fastän det bara var något litet så betydde det faktiskt mycket för mig :D



Andra plats: www.ohsmaart.blogg.se

 

Tredje plats: www.chatiiiis.blogg.se

 

Synd att inte alla superbra bloggar kunde vinna! Men Cornelia förtjänade vinsten, en jättesöt blogg som ägs av en lika söt tjej ;)


Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

Hahah, man tackar, man tackar ;)

2010-06-07 @ 23:57:54
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/
Postat av: Hanna Karhu! :DD

sv: ja hårt får du nog jobba, i början måste man nöja sig med G! :D

det suger! :D haha!

2010-06-08 @ 08:23:58
URL: http://hhannakarhu.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0