Ändrad åsikt

I början tyckte jag att det kungliga bröllopet kändes så överdrivet, jag menar, det såldes Victroia-och-Daniel-choklad, servetter, vykort och dvd-er. Men jag kan nog säga att jag har ändrat min uppfattning lite. När man ser alla fina klänningar, hur glada Daniel och Victoria ser ut och alla designers som pratat om hur dom tror att bröllopsklänningen ska se ut, så börjar jag också se fram emot det.
Själv hoppas jag på en lång, vit klänning med kort ärm och låååångt släp. Ser framemot och ser hur den ser ut ;)
Jag hoppas verkligen inte att hon inspireras av drottning Silvias bröllopsklänning, förlåtförlåtförlåt, men den var hemsk! Ful passform, överdrivet hög hals och långa ärmar. Not my cup of tea om jag säger så :P
Förmodligen kommer bröllopet bli jättefint, Victoria är huuur söt som helst och har alltid fina klänningar. Och grattis till Victoria och Daniel! :)
Victoiras fantastiska klänning igår. Love it!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0