Freeeeeedooooooom :D

SOMMARLOVSOMMARLOVSOMMARLOV suckers! Fan vad glad jag är! :D
Nu har jag officiellt sommarlov, freeeedoooom!!
Idag hade vi ju skolavslutning, alla tjejer var så fina och alla killar var....som vanligt -.- Utom några få som hade skjorta på sej, sånna killar gillar vi ;)
I aulan delades det ut stipendium, blev så sugen på att få det i nian! Så det är ett nytt mål inför nästa år...
Sen fick vi våra omdömen, alla "väl" utom i slöjd och idrott...och livskunskap (fast det kunde man inte få "väl" i). Så jag är skitnöjd :D
Nu ska jag och Chatnapa kolla på Vänner, skriver mer senare!
.
Såhär såg vi ut idag:
Och i klassrummet med världens finaste:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0