Goodmorning sunshines!

Ah vad skönt med sovmorron! Anna och jag vaknade runt 10 imorse och tog sen en låååång frukost framför Disney channel (I know, we are like sooo cool -.-)
Bi hade tänkt åka till Kaanan idag och bada, men det här jävla vädret blir ju aldrig bra! Allt man ber om är lite sol liksom?!
Så idag blir det kanske lite (rump-)träning med Anna och sen glass från röda kiosken ;)
Nu ska vi fixa lite mer på vår nya bloggdesign till vår fotoblogg, jag lägger in en länk när den är klar...
Dagens låt: Baby got back med Sir Mix A Lot, har fastnat på den efter att jag såg på Vänner-avsnittet där Rachel och Ross sjunger den för Emma. Och det störande är att jag bara kan dom första tre meningarna; "I like bog butts and I cannot lie, you other brothers can't deny, when a girl walks in with an ittybitty waste and a round thing in your face..." och sen nånting mer...skitstörande! Här får ni låten så att ni också kna fastna på den, det borde inte bara vara jag som behöver lida av den här HEMSKA låten ;)
Våra heta hopp-bilder från igår, lägg gärna märke till Annas galna min och mitt äckliga ben (lårmuskeln ser heeelt störd ut? :O)

Kommentarer
Postat av: clara

det är ju vissst fint väder!;)

2010-06-10 @ 16:19:01
URL: http://claravem.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

ja, det blev de sen ;)

2010-06-10 @ 20:12:50
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0