Gröna Lund here we come! :D

Imårrn blir det grönan för Anna och mej! Det krävdes lite övertalning och puppy eyes, men till slut gick mina föräldrar med på det. Dom är ganska beskyddande, vilket jag tycker är bra, hellre att dom bryr sej för mycket om vad jag gör än tvärt om.
Så imårrn tar vi pendeltåg till centralen, och sen buss 47 till skansen. Japp, jag har stenkoll på hur vi ska åka ;)
.
Det ska bli hur kul som helst att åka dit, jag kommer åka allt utom fritt fall och blå tåget. Fritt fall vill jag inte åka eftersom att jag har extrem höjdskräck. Om jag befinner mej på en höjd över 4 meter får jag panikanfall och kan ibland inte röra benen...Och om jag då är 100 meter över marken i en liten stol kommer jag: 1. Börja hyperventliera 2. Förmodligen börja gråta av paniken 3. Börja skaka
Det var det som hände när jag åkte uppskjutet iallafall. Aaaaningen pinsamt...
.
Och blå tåget kommer jag inte åka eftersom att det är läskigt. Sådeså.
.
Jag får se om jag hinner slänga in ett inlägg imårrn innan jag åker, annars skriver jag runt halv 8 tiden när jag kommer hem :)
Insane som är på bilden här nedanför är skitkul. Ett litet tips är dock att gå på toan innan ;)
Det här året ska jag åka Extreme, sist jag var på grönan var den trasig. Typiskt va?
Och weidot jag ska åka med :D ♥

Kommentarer
Postat av: ewe

emma, är du helt seriös? 3 åringar vågar åka blå tåget, de e inte läskigt alls, de e skit roligt för man skriker as mkt !

2010-06-21 @ 00:05:19
URL: http://eweliinatorlind.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

Haha jag vet, men jag tycker ändå att den är sktläskig :P

2010-06-21 @ 10:37:54
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Ewe

Asså du kmr va skit stolt(?) när du har åkt den ! Ja lovar ;)

2010-06-21 @ 13:11:16
Postat av: Ellen Millard

Åh tack för din kommentar! :) Roligt att du frågar, har inte funderat så jätte mycket på om det är just fotograf jag vill arbeta som. Skulle kunna tänka mig att jobba på en reklambyrå, eller något liknande! :) men absolut skulle det vara en dröm att jobba med något inom bild/media :D

2010-06-21 @ 22:35:06
URL: http://millard.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0