Gud vad jag hatar rubriker

Idag blev det Kaanan med Amie och Anna, jag höll på att svettas bort i värmen! Sen var det en massa grönt gegg i vattnet, skitäckligt, men vi badade iallafall. Jag svalde säkert 1 liter av det där snuskiga vattnet, men det som inte dödar dig gör dig bara starkare, eller hur?  ;)
.
Efter att vi cyklat hem åkte jag direkt till fotbollsträningen, där höll vår tränare Manuel nåt typ tal om hur viktigt det är att komma på träningar, framförallt nu inför Piteå (en stor fotbollscup). Och eftersom att jag har gått på alla träningar fick jag en egen applåd (tydligen får man det när man har gjort något bra...typ). Heja mej! :D
.
Här är lite bilder från dagen:
Jag hade legat på mage på min handduk och när jag satte mig upp hade det blivit två blöta fläckar efter min överdel, Anna trodde att det var ett rumpavtryck så hon skrev RUMPA i fläcken. Fiiint ;)
Och mina nya mobilskal som äntligen har kommit! :D

Kommentarer
Postat av: Såma

sv: Jaa.. tack! <3



///Såma

2010-06-29 @ 22:59:17
URL: http://sweetsomea.blogg.se/
Postat av: Leia

vilka fina bilder!

2010-06-30 @ 03:06:11
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: aaamie

Ja man skulle kunna säga att det är svårt att se mer cp ut än jag gör på den bilden men jaja... Vad kul att du fick skalen oxå :D Skulle göra några men glömde bort vad hemsidan hette :$ Skulle jag kunna få den min allra bäääääääääääääääääääääästa kompis? ;) <3

2010-06-30 @ 13:05:12
URL: http://aaamie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0