Hello old lady...again

Min svanskota/rumpa känn helt svullen, mina lår värker och jag har fått ett glidsår på knät. Om ni låter mej känna efter lite kommer jag säkert på fler ställen där det gör ont ;) Nej, men vi körde rugby på fotbollsträning, det gick väl sådär. Jag är inte ett fan av att kasta bollar med händer (förutom inkast då, som jag faktiskt är bra på) och inte att attackera någon som kommer i 100 km/h heller...Okej, det gör man ju i fotboll också, men rugby var skitjobbigt!
.
Idag har jag inte gjort så mycke, jag har fixat en design till Linnéa, just nu har jag massor av designer att fixa så nu måste jag sluta skriva och börja "jobba" ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Banana :)

Kan du fixa design till mig? (a)

Snälla? Haha känns som att jag verkligen behöver det :) Tack ändå <3

2010-06-16 @ 23:37:00
URL: http://annablondabanana.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

Visst, har några på kö men du kan få hoppa före bara för att jag känner dej ;)

2010-06-17 @ 14:46:23
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0