Mina senaste designer

Nu har ju jag haft rätt många designer beställda, tydligen vill alla ha en ny sommar-design just nu. Så jag har haft rätt mycket att göra, men det är alltid lika kul att fixa bloggdesigner :)
Så här är dom senaste:
.
Här är en design som var väldigt kul att göra, jag fick ju leta upp en massa bilder på snygga killar utan tröja ;) Anna hjälpte mej att hitta bilder, och sen gjorde jag resten. Klicka här är bloggen.
.
Den här gjorde jag till Lina Westrin, en av dom svåraste designerna jag har gjort på länge, men den var skitkul att göra eftersom att den är väldigt annorlunda från dom jag brukar göra ;)
.
Här är ett header som jag gjorde till Lilly, fast hon fixade så att det blev "suddigt" i kanterna...
.
Och till sist min favoritdesign: ANNAS :D (vi gjorde den tillsammans)
Nu när jag har gjort klart dom flesta är det fritt fram att beställa, det är bara ett skicka ett mejl. Klicka här för att komma till min kontaktsida :)

Kommentarer
Postat av: Matilda :D

hej älskar din headers som du har gjort

vart eller på vilka pogram gör du dom :D??



2010-06-25 @ 13:20:04
URL: http://minicandy.devote.se
Postat av: emma/oldbabydoll

jag använder mej av olika hemsidor där man kan göra collage :)

2010-06-25 @ 16:45:16
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: sara

gör du gratis design?

2010-06-30 @ 17:26:03
URL: http://hottestgossip.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0