Yeeey, ny design...igen

Jag vet inte om ni har sett att jag har en ny design, det kan ta några dagar för vissa datorer att visa den nya, men om ni inte orkar vänta på att era datorer ska visa den nya designer kan ni kommentera, då ser man den så fort kommentaren är skickar. Och det är faktiskt sant, inte ett trick för att få fler kommentarer, jag gör alltid så när jag vill se någons nya design och det funkar alltid för mej iallafall ;)
.
Den här deignen blir lite mer 3D, mer som jag hade förut. Jag har självklart inte tagit bort den gamla mintgröna, jag har sparat alla uppgifter så att det går fort att lägga in den igen om jag blir sugen på att byta...vilket jag förmodligen blir om några dagar ;)
Anledningen till att jag gjorde en ny design var att jag ville prova att göra en med en "mönstrad" bakgrund, och inte b ara enfärgad...och såhär blev resultatet...
.
Som ni ser har jag varit lite lat och behållt alla typsnitt och vissa färger, men jag orkar verkligen inte göra om ALLTING varje gång jag fixar en design, så jag behåller dom delar som går att behålla :)
.
Här är två före och efter bilder:
Före:
Efter:

Kommentarer
Postat av: en värmlands tjej

ja tack så mt! ja brukar vara rätt bra på att fånga sånna härliga himmels bilder så att säga :)

2010-06-11 @ 23:25:02
URL: http://mybloggnotyours.blogg.se/
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: tackar! :D

2010-06-12 @ 14:19:09
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah den nya designen var väldigt vacker ;) förutom jesusbilden xD <33

2010-06-12 @ 15:45:46
Postat av: elsa

tack för den snälla kommentaren som jag fick, din blogg var fin med, speciellt headern :)

2010-06-12 @ 15:59:01
URL: http://nattstad.se/elsas
Postat av: johanna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas nice header , har en fråga ... hur får du headern lite över innerhålet och inte har det inramat som mig .

om du vill fråga mig ,hhar jag frågaestund !:D

2010-06-12 @ 17:34:50
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0