A new day, a new week

Chatnapa åkte just hem så nu sitter jag ensam här och bloggar.
Idag fick min mentorsgrupp börja med syslöjd, gick väl inte superbra kan jag erkänna, men jag och Nora har iallafall skitkul vid vår bänk.
Ikväll blir det träning på Spånga IP, vilket gör att jag missar Top Model som börjar idag! Förut var jag extrem Top Model-addict (är kanske det fortfarande?) men jag längtar efter nya säsongen! Jag älskar att titta på alla bitchar som tror att dom är guds gåva till mänskligheten, och sen åker dom ut först av alla...skadeglädje asså.
Okej, nu ska jag göra det som jahg faktiskt satte på datorn för att göra; teknikredovisningstråksak -.-

Kommentarer
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: joo de måste jag med :P har knappt några kläder kvar D: dom såhär försvinner :S hahha

2010-03-29 @ 18:56:48
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha mina börjar likna fula magrtöjor, inte så snyggt att ha i skolan ;)

2010-03-30 @ 13:47:09
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0