Andra dagen i Norrland

Det blev ingen bloggning igår, jag var jättetrött efter skidåkningen, så jag orkade verkligen inte. 
Idag satte pappa fast pulkan efter scootern, och så fick Maja och jag dras efter. Scootern och skidor är det roligaste här på vintern, så vi var ute ganska länge och åkte. Älskar känslan när man verkligen rusar fram mellan träden och snön skvätter...haha nu låter jag som en äkta norrlänning, men det är sant ;)

Sen behövde vi åka in till Ramsele och fixa farmors bil, det var något fel på bromsarna...När vi ändå var där åt vi pizza på Rafna, sen behövde jag köpa akvarellpennor, så vi gick in i en färgaffär, men dom hade inga. Ofta att det inte finns vanliga akvarellpennor eller vattenfärg i en färgaffär?

Det bästa med att åka till Ramsele var att det ÄNTLIGEN fanns täckning! Håller på att bli galen utan min mobil. Ja, jag erkänner, jag är beroende...
Nu ska jag gå och leka med min fyraåriga kusin Alexander, han har suttit här brevid hela tiden och hjälpt mig att klicka på mellanslagsknappen ;)



Pappa och Maja tankar scootern










Kommentarer
Postat av: vanna

har ni snö kvar?vi har bara lite snö kvar och i fredas hade vi 15 grader i skuggan.....

2010-03-26 @ 17:04:29

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0