Argument á la Emma o Chattis

E: Vad vill du ha för oboj, kall eller varm?
C: Men vad tar du?
E: Men jag tar det som du tar.
C: A men jag tar det som du tar.
E: Men så kan du inte sääga?
C: Jo de kan jag. Jag sa ju precis de -.-'
E: Biatch
C: *hostfingerhost*
E: HAHAHAHAHAHA! dessutom är jag kissnödig..
C: Men gå o pissa dårå!
E: Men jag måste strecha blåsan lite XD
C: HAHAHAHA
-senare medan emma e i köket-
E: AAAAAAAHHH!
PANG*
E: Ehm, hörde du det där?
C: Nää ...
Hahaha bäääst <3
//Chattis
PS. skriver fortfarande i hemlighet ... :P

Kommentarer
Postat av: emma/oldbabydoll

jag=seeeeg, ofta jag märkte att du tjuvbloggar nu?! <333

2010-03-30 @ 20:32:18
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0