Chattis gästblöggar

Idag är en speciell dag för Chattis är här och gästbloggar!
Jepp that's me!
Är fortfarande lite hostig efter att aa varit sjuk i två veckor (inte näjs)...
P.g.a att vår lärare var sjuk så slapp vi dom två lektionerna.
Sista lektionen blev då matten där jag fick skriva provet (oh no!)!
Sen skuggade Emma och jag Daniel hem till honom och plockade upp ngra askar kakor som vi mste sälja - *pust*!
Försökte sälja lite då o då vid ngra hus påväg hem till emma men ingen var typ hemma?
DAMPDAMPDAMP! Lär er va hemma lite tidigare!
Näjdå, men iaf så gick vi vidare o sålde ... bra väder ... sålde inte ett ...hrm...dugg!
Emma däremot sålde en ask -.-'
Såå blev sen trött o drog hem t emma o fikade lite ;P oboj och macka (om ni vill veta..)
Och nu sitter man här och gästbloggar medan emma sitter och bläddrar i en tidning och snackar om att hon inte kommer bli kär iår (eftersom de stod de i tidningen)...

Hihi drömde om Emma igår natt som plötsligt blev Sara som sedan blev Miley Cyrus hahaha!
Hela jonas bro's va med oxå vilket är lite knäppt :P

Kom igen emma, jag vill inte veta vad som fanns på kändisarnas bröllop!
Ja, hon har värsta föreläsningen för mej just nu - my gosh! *SUCK*
But I gotta live with it!
Tycker att vi ser ut som avatar folk XD

XoXo
//Chattis

Kommentarer
Postat av: emma/oldbabydoll

meh de va ju skitkul att veta om bröllopen -.- :P <333

2010-03-09 @ 14:41:59
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0