Djurhus (kom inte på nån bättre rubrik)

Nu tänkte jag starta inlägget i en annan ända:
Dagens oufit: (med Maja som hotfullt smyger omkring bakom min rygg)
Idag blev det djurhuset (i skolan) på NOn. Becka chicken höll mej i handen när vi gick in fågelrummet, fåglarna var typ 5 cm höga och kackerlackorna som fanns där satt ju bara still. Herregud Becka -.-
Det fanns jättesöta lamm som bara var några timmar gamla (men som tydligen bajsade väldigt mycke eftersom att det låg poop överallt, mysigt).
När vi gick in i fågelburen (där det också var bajs överallt) höll jag mej nära Rickard ifall en fågel skulle anfalla. Då skulle den nog attackera honom eftersom att han är längre, Emma smart :D
Här är några bilder från djurhuset:
Gölligt lamm
En panikslagen iller
Läskiga hönor med gigantiska huvuden (?)
Och mina älsklingar:
En...äggkläckningsmaskin?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0