Emma goes...ehm...säljare (engelska ordet?)

...är det inte typ salesment? Eller? I've no idea...

Iallafall, sitter här med Anna fepposötis och har just käkat piggelin. Just nu massakerar hon min bag med newbodykläder. Och när jag ändå kommer in på det ämnet (heeeelt random, hade absolut inte planerat att lägga in reklam här...) så behöver jag sälja det för fotbollen, så att vi kan ta oss till Spanien och andra ställen, så om ni är sugna på att köpa trosor, kalsonger, strumpor, t-shirtar, linnen och andra saker är det bara att säja till. Vi säljer även lågenergilampor och postblommor, japp, vi har lite av varje ;)

Så nu ska Anna och jag snart ut också sälja, vi får väl se hur det går...









*FETTOS*

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0