Hoppas ingen såg oss...

Shit vilken dålig uppdatering det har varit den här veckan! Men jag har haft så sjukt mycke att göra och bloggen kommer inte direkt först i mitt lilla liv ;)

Idag var Åsa älskling här och det blev liiite flummigt, speciellt när vi var ute i Lunda och drev runt...hoppas verkligen att ingeen såg oss!
I skolan...kommer jag faktiskt inte ihåg nånting av :o Eller jo, juste, vi frågade ut vår lärare om hennes nya kille, tyvärr ville hon inte berätta så mycke...PÅ idrotten fick vi istället för att ha pingis ha en helt egen gympasal, bara tjerna i klassen, fett najs asså ;)

Jag orkar verkligen inte blogga mer just nu, men jag skriver mer sen :)

Dagens outfit:


...och gårdagens:








Min fina rosett på Mickans sko...som hon sen förstörde -.-



Kommentarer
Postat av: Linno

Haha roliga bilder. Spec den med pratbubblor ^^

2010-03-12 @ 22:53:44
URL: http://linnearonnlund.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha tack, kanske ska bli heltidfotogram? ^^

2010-03-13 @ 13:34:59
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0