Jag blir fotograf och Anna modell ;)

Nu kom Anna och jag precis hem (med blåfrusna tår) från Lunda där vi gick runt och fotade lite. Väldigt amatösmässigt, menmen ;) Jag ville inviga min "nya" kamera (egentligen har jag och Maja haft den hurlänge som helst...
Iallfall, vi var ute och tog lite bilder, eftersom att jag har ett väldigt "vanligt" (=tråkigt) utseende fick Anna leka modell så jag fotade mest. Men jag fick också vara med på några bilder som vi lägger in sen.





Anna gästbloggar:

Haloo :P  Vi tappade min mobil i snön, amazing att den klara sig :D ;) Hehe har inte så mycket att skriva om. Vi var och sålde lite grejor till fotbollen också, sålde typ ingenting XD Aja Emma ska typ ut å äta nu på "Dalanissen" så jag ska väl gå hem snart och äta chokladbollar ;D
Herrå//Anna och
:D

Kommentarer
Postat av: alex

fin bild!

2010-03-20 @ 17:41:48
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0