Låååång dag och Manda älskling! ♥

Jag gillar inte torsdagar. At all. Långa, tråkiga och jobbiga på samma gång. Men som tur var väntade Manda på mej när vi slutade. Det är alltid så mysigt att se henne eftersom att vi träffas så sällan, hon är alltid så glad :)
Vi flummade runt och sanckade massa om saker från förut och minnen och sånt. Det är så sjukt skönt att prata om sånt med någon som verkligen varit med om det och vet vad man snackar om. Det saknar jag lite med mina nya kompisar, att man inte har samma sorts minnen ihop. Trots att jag älskar dom och att dom är världens underbaraste skulle jag vilja kunna prata om sånt som man kan göra med riktigt gamla kompisar...Men vi ska skaffa nya minnen tillsammans, right? ;)
Okej det blev en sen uppdatering, men aja.
Här är dagens outfit:
Och lite bilder med Mandis
Älskar dej sweetie!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0