Utvecklingssamtal :S

Usch, jag hatar verkligen utvecklingssamtal, känns så pinsamt och jobbigt, speciellt eftersom att min mentor alltid tittar en i ögonen och tittar inte bort på typ hela samtalet...scary as hell...
Idag hade vi först...jag kommer faktiskt inte ihåg, sen hade vi fotbollsturnering på idrotten! Skitkul (såklart), jag var med i bästa laget, och vi kom delad förstaplats. Sen hade vi en utvärdering där man skulle svara på frågor om skolan och lärarna och skriva vad man tycker om allt (?).
Efter det gick jag hem till knäppisen (även kallad Anna ♥) och vi tog lite fler bilder (love them, ni får se dom sen). Nu ska jag kolla klart i H&M-katalogen :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0