All this talk behind my back makes me realise what kind of friend you are

Det blev skola idag, faktiskt lite skönt eftersom att jag redan ligger efter i slöjd. Vill verkligen inte göra det vi håller på med just nu. Min kudde är ju inte världens vackraste if I put it that way, och så sitter man nära Mickan som ser ut att kunna vinna guld i os om det fanns en gren som hette kuddbrodering...
.
Efter skolan följde Chatnapa med mej hem och tjuvbloggade lite som ni ser...och tog tydligen lite bilder med min webcam också, och skrev lite grejer på min facebook. Hur länge var jag borta egentligen??
.
Nu ska jag chatta klart med Ida och läsa ca 10 bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: usch fyfan D:

2010-05-03 @ 17:26:00
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha jag vet :P

2010-05-03 @ 17:48:21
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0