Gaaah vad trött jag blir... -.-

Kan jag seriöst ALDRIG få ha en helt bra dag??
Imorse när jag vaknade kände jag mej lite förkyld, no big deal, men under dagen blev det värre; ögonen kliar som fan, näsan rinner utan upphåll och jag låter som om jag satt en tvättsvamp i halsen, den känns helt igenkorkad...Sen blev det ju inte bättre av att jag fick spendera heeela slöjdlektionen med att sprätta upp min dumma kudde, som oavsett vad jag gör kommer att bli skitful!
Nej vaddå, jag är inte negativ ;(
.
Chatnapa made my day iallafall när hon fäljde med mej hem från skolan, om ett gott skratt förlänger livet kommer vi att leva forever baby ;) ♥ Hon tyckte tydligen att det var väldigt kul när jag helt plötsligt sa att jag var sugen på att göra en kullerbytta på gräsmattan (vilket jag gjorde, såklart). Vaddå som att det bara är jag som ofta är sugen på det? Pffff...
.
Nu ska jag göra en so-läxa som jag inte har den minsta aning om vad man ska göra med, sen ska jag skriva klart mitt tal, om ni är riktigt snälla kanske ni får höra det...det är verkligen så tråkigt att klockorna stannar (som mamma skulle ha sagt) -.-
.
Dagens in-a-rush-outfit:
Love u thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis much sweetie! ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0