Goodmorning sweeties!

Eller jag vet inte hur många som är vakna, själv har jag varit uppe sen 9. Vi skulle åka och köpa fotbollsskor innan matchen idag, men HiSport öppnade inte förren 11, så då skulle jag inte hinna tillbaka...
Idag blir det först match, sen städning och efter det kanske jag åker till Vällingby. Måste fortfarande hitta smycken och sandaler! Seriöst hur svårt kan det vara?? -.-
Någon som har något tips på bra smyckes/skoaffärer?
.
Dagens outfit: Fotbollskläderna, så het jag känner mej ;)
Fotbollsskorna jag ska köpa...tror jag iallafall... :P

Kommentarer
Postat av: linn

svar: jaa det är jävligt gott och jävligt onyttigt! ;P



tack tack tack! :D jupp jag har gjort den själv! Jag gör alltid mina designer själv! ;)

2010-05-30 @ 16:11:13
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0