Snabbgenomgång av lördagen:

Förlåt för att jag inte bloggade, kände verkligen att jag behövde en paus...
Men igår var jag ju med Anna i Kista hela dagen, och på slutet kändes det som att jag skulle ramla ihop, mina fötter och vader var helt döda! Men där brände jag många kalorier iallafall ;)
.
Jag letade framför allt efter en skolavslutningsklänning, jag hade redan sett den, men efter att ha gått in på BIKBOK typ fem gånger insåg jag att den inte fanns. Så vi gick in och tänkte tröstshoppa på NewYorker rean, men då hittade jag faktiskt två klänningar och två par skor (Kommer lite bilder sen).
Anna köpte också en jättesöt klänning, som hon sen upptäckte var en kjol. Fail.
Frozen yoghurt-paus
Sen skulle jag sova hos Anna, vi tänkte ha "Wrong turn"-maraton, så vi hade hyrt ettan och tvåan. Men efter att ha sett tvåan (varför började vi med den?) kändes det verkligen som att thaimaten var påväg upp igen. Trots att jag redan hade sett den :P Det blev en liten bild, blir äcklad av denhär scenen...

Kommentarer
Postat av: Michelle<3

fin blogg ! (:

finns filmen att köpa??

2010-05-17 @ 17:18:26
URL: http://didaz.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

haha blev du sugen på att se den ? ;)

den går säkert att köpa nånstans, menjag hyrde den

2010-05-17 @ 17:33:30
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: Chattis <3

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG!

Alla får fråga vad dom vill,

och jag svarar på alla frågor ;)

//Chattis <3

2010-05-18 @ 15:30:26
URL: http://chatiiiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0