Snabbt inlägg...

...sen måste jag städa klart! Försöker alltid hitta ursäkter för slippa, men nu måste jag faktiskt, mitt rum har typ förvandlats till ett femstjärnigt dammråttehotell...Men nu ska dom bort, precis som fläckarna av o'boy som funnits på mitt golv i...vad blir det nu...3 veckor? Mysigt.
.
Idag har jag stått på Spånga marknad och sålt lotter och loppisgrejer. Man frös ju arslet av sej! Plus att det kändes som att jag skull blåsa bort vilken sekund som helst, men som tur var kom Wille och Niklas så dom fick agera vindskydd ;) Sen fick jag kaffe och donut av Niklas också, så det blev helt okej iallafall...
.
Okej, nu ska jag städa! Ska kolla under sängen, där vet man aldrig vad som finns...wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: andrea (:

hej emma ja har gjort en header men ja vet inte hur ja lägger in den.. ja undrar om du skulle kunna hjälpa mej me de ? :) snälla

2010-05-08 @ 18:47:54
URL: http://kramare.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

såklart :) ska nog börja fixa designer igen, så det blir en bra början ;)

2010-05-08 @ 18:55:56
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0