Worst day ever -.-

Idag har det varit världen sämsta dag verkligen, först vaknade jag och hade ont i halsen, sen bestämde jag mej för att spela match iallafall så jag åkte till Rissne, där vi blev totalt ägda av ett lag som egentligen inte var så mycket bättre än oss. Under matchen regnade det också så man blev helt genomblöt och halkade runt på konstgräset, och nu när jag kom hem måste jag göra bajsläxor som jag skjutit upp lite för länge...och så har blogg-statistiken sjunkit rejält så det känns helt meningslöst att ens fortsätta med bloggen...Welcome to my life -.-
.
Juste, idag är det sista chansen att ställa frågor till mej, ska svara på dom ikväll, så om ni har en fråga kan ni ställa den nu :)

Kommentarer
Postat av: henrietta o Sofie

svara på frågorna nu ^^

2010-05-23 @ 20:03:48
URL: http://mystiskafisar.blogg.se/
Postat av: emma/oldbabydoll

e påväg! :)

2010-05-23 @ 20:15:05
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0