Chunky Monkey och en störd TV

Ungefär så såg min kväll ut igår, när Anna och jag var barnvakter. Efter att barnen somnat försökte vi sätta igång DVD'n för att se på Harry Potter (nej vaddå töntiga?) men det gick inte sådär jättebra.
Så vi på Spartacus och åt Ben and Jerry-glass!
Egentligen tycker jag inte att 0.4 liter glass är värt 50 spänn, men ibland får man unna sig. Jag köpte Chunky Monkey, mycket godare än den verkade.
.
Anna och jag fick över 300 kronor var för 7 timmars barnvaktning (okej, det där ordet hittade jag på, men ni fattar), där försvann mina pengaproblem inför julen. Jag var lite orolig över att pengarna kanske inte skulle räcka till julklappar och sånt, men nu är jag helt lugn.
.
Imorse vaknade jag av att jag slog mig själv. Anna hade tagit tag i min arm och slog den i mitt huvud för att jag skulle vakna. Skönare sätt har jag ju vaknat på kan jag säga...Men sen åt vi frukost och började titta på Harry Potter, sen gick jag hem :)
Nu ska jag plugga, och göra en snabb bloggdesign, min har ju värsta hösttemat så jag tänker göra en mer "julinspirerad".
Skriver mer senare!
(Egentligen gårdagens outfit, men jaja)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Jag får en ny på måndag/tisdag, det är därför bloggen är lite konstig just nu :D

2010-11-27 @ 17:04:20
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0