Heta kameler (Anna gästbloggar)

Jag var och red på kameler idag. Det var jättekul (fast  lite obekvämt). Det gungade jättemycket så jag mådde nästan lite illa när jag klev av den. Söta kameler på stranden.
Jag kom på att jag kanske inte har lagt upp en bild på hotellet så här har ni en:
Visst ser det fint ut? Det är jätteskönt att det ligger precis vid stranden. Men nu ska jag ut och äta på ett kebabställe i stan som alla säger har jättegod kebab. Så man får väl hoppas på det.
(ungefär allt i detta inlägg är inte sant)

Kommentarer
Postat av: The FAN

Hej



Hörde att din tjocka Pappa simmade efter några dykare utan att använda tuber.... Imponerande....kommer det med på bloggen biz morgen

2010-11-22 @ 16:25:32

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0