Första dagen i Egypten (Anna gästbloggar)

Just nu är jag otroligt trött, jag blev tvungen att gå upp klockan 4(!!!!) för att planet skulle gå jättetidigt. Väl på planet så tog jag väldigt vackra egobilder.

Visste ni att jag har glasögon förresten? Den här bilden var visserligen från flygplatsen men den räknas också. Flygresan var vääldigt lång och tråkig, men sedan när vi landade blev jag helt överlycklig och tyckte verkligen att det var värt besväret att gå upp klockan 4 på morgonen. Anledningen var den här mycket goda glassen som jag åt på hotellet när jag kom fram:

Den kanske inte ser så flashig ut men den var asgod, trust me. Det bästa är ju att jag kommer kunna äta den här glassen varje dag som jag är här. All inclusive in my ♥. Efter glassen har jag inte gjort så mycket mera, ska snart ut och äta middag.

(ungefär allt i det här inlägget är inte sant)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0