How to style...

..."polaroid-plaggen"!
Jag älskar verkligen allt som har med polaroid-bilder att göra, och redigerar ofta mina egna foton för att få dem att likna riktigt gamla, urblekta och slitna polaroidfoton.
Därför blev jag hur glad som helst när jag såg att Gina Tricot fått in en t-shirt med otroligt snyggt tryck inspirerat av polaroid-foton!
Efter det började jag titta runt på några av mina favorithemsidor, och hittade fler klädesplagg med liknande foto-tryck.
Så jag satte ihop ett litet kollage med mina personliga favoriter, en outfit för varje tillfälle!
(Och ja, jag är medveten om att jag stavat fel på "bekväm" där jag istället skrev "bäkväm". Jaja, även den bästa kan göra fel)

Kommentarer
Postat av: ida <333

gillar att klackarna kostar 1600... (HOST) (dom med nitar :) )<3333£

2010-11-26 @ 13:58:39

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0