In a rush

Det får bli ett snabbt inlägg för jag måste verkligen plugga. Har både prov och läxor som jag måste sätta igång med om ja ska lyckas någorlunda.
Idag har vi haft musik, bland annat. Herregud, min motorik och takt-känsla! Jag säger det efter varje musik-lektion men det är sjukt hur dålig den är. Så jag får "träna upp den", hur man nu gör det.
Vi har haft SO, där jag fick massor av frågor om vad svaren på olika frågor var. Hallå, SO är inte ett av mina bästa ämnen direkt, lita inte på att jag svarat rätt.
.
Sen har vi haft hörförståelde-prov i franska. Var det ett skämt eller? Jag fattade ingenting utom något ord här och där, och det kommer man inte långt med.
Så nej, något topp betyg kan jag inte direkt räkna med. Jag är faktiskt väldigt stolt över att jag lyckades svara på alla frågor (även om det blev en hel del gissningar).
Det får gå som det går, nu ska jag lägga all energi på skriv-och läs-delen.
Så mycket mer har inte hänt idag, en person har gett mig arga blickar hela dagen, jag har fått lära mig lite om estrar (fast jag vet fortfarande inte vad det är), börjat på en teckning till Chatnapas nya header och invigt min nya äkta (-ish) burberry-väska.
Nu blire intensivplugg innan middagen, wish me good luck!
"Dagens smycken", om man nu ska ha en sån kategori.
Dagens shopping, följde med mamma en snabbis till Vällingby och handlade klart lite julklappar + två ringar till mig själv. Ibland måste man fan unna sig litegrann ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0