manda :P

heej!
manda gästbloggar ....emma sa att jag va tvungen att säga de :P jag och emma har bytt hon har min  mobil och jag hennes dator :D så nu får jag göra vad jag vill :O eller inte :( emma ringer sig själv vääääldigt moget :) älskar dej :*
fan va jobbigt det var att blogga man kommer bara två rader när det känns som att man har skrivit en hel jävla roman :O emma e jätte stolt nu hon klara första banan på ett spel på min mobil som är vääääääääldigt lätt;P idag har emma haft studiedag och jag har gått i cpskolan :( plus så har jag haft utväcklingssamtal :S så alla vet ska emma bli polis :D för när vi titta på en polis serie så visste hon allt  :O puss på rumpan :* oj va långt det blev<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria♥

hur mår du idag då? :)

2010-11-23 @ 18:28:05
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Vem tycker du bär en outfit bäst, Rachel Bilson ellr Jessica Szohr? :)

Postat av: Lucke

Hej på dig! Vad göres? :)

2010-11-24 @ 13:10:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0