Sista inlägget!

För imorgon åker jag till EGYPTEN! Woohoo! Jag vet att ni hört det typ 5000 gånger, men ni förstår säkert hur glad jag är, så ni får stå ut med mitt tjat!
Idag tittade vi på en Friends-teater. Blev först jättenervös, trodde att jag kanske skulle ha varit med eftersom jag är Friends, har missat massa möten eftersom att jag har haft "viktiga" saker för mig (tycker bara att det är sjukt tråkigt, och har struntat i att gå).
Men det var nån tjej som hette typ Babnatche eller Babche eller nåt, och hon pratade massor om mobbing.
På vilket sätt ska den teatern hjälpa mot mobbing egentligen?
Ska alla mobbare börja tänka efter och bara "Ånej, mobboffer är också människor, nu ska jag bli jättesnäll!" Yeah right.
Men det var skönt med en lugn dag iallafall!
På tal om mobbing (okej, på tal om ingenting), jag tittar på Top Model just nu. En säsong som jag inte alls minns att jag sett. Men allvarligt, vilka bitchar! Jag fattar helt ärligt inte hur vissa kan vara så otroligt respektlösa mot varandra! Jag menar, om jag skulle vara med där (jaa...jag kommer säkert vara med där) skulle jag iallafall försöka att vara schyst mot alla.
Det är bara så himla fånigt att de bråkar om precis allt, get a life liksom!
.
Nu ska jag äta upp min choklad och chips, tihi! Tänkte skaffa mig lite kurvor tills imorgon, vad tycker ni? Nej, kanske inte? ;)
Hur tänkte Metro här?
Så, hejdå alla läsare, ni kommer att få tonvis med bilder när jag kommer tillbaka, tills dess har ni Anna som gästboggar ♥

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

okej jag ska lägga till dig nu lägger du till mig :) ?`???

2010-11-09 @ 16:44:00
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0