*trött*

Usch, hade varit riktigt skönt med en lååång sovmorgon idag, men istället gick jag upp vid 8-halv 9 för att åka (=gå, i snöslasket) till Mickan och spela in vår bokrecension.
Som vanligt tog det hundra år för en viss person att få sin text rätt och inte börja asgarva. Och neeeejdå, den personen var absolut inte jag.
Men det blev rätt till slut, kanske inte världens bästa och mest intressanta video, men iallafall!
Skulle ha spelat fotbollsmatch idag, men snön på planen gjorde att det inte gick att spela. J*vla snö.
Men förhoppningsvis blir det en ny match snart, har inte spelat på skitlänge.
Så istället för att kuta runt på en snöslaskig fotbollsplan hela eftermiddagen har jag latat mig framför datan med min påse sega kolaflaskor. What a life, men skönt är det, att bara ta det lugnt.
Nu ska jag till Anna och spöa skiten ur henne på Wii Tennis. Yeah right, jag suger verkligen på det. Anna brukar fråga om jag vill att hon ska låta mig vinna...då känner jag mig riktigt dålig ;)
.
Fiiina bilder från idag. Som ni ser vägrar Chatnapa och Mickan att hålla still sina huvuden när jag fotar -.-'
God, vegetarisk lunch, jag kanske ska bli vegeterian ändå? Nää, jag gillar hamburgare för mycket.
Beviset på att grejsimojs är ett ord. Sådeså.
På tal om ingenting egentligen, var det inte otroligt längesen Mika hade en hit? Hans låtar hördes ju verkligen överallt förut. Saknar lite hans låtar, blev alltid glad när jag hörde Grace Kelly och Lollipop (blir fortfarande även om jag inte tycker att låtarna är speciellt bra), och hans videos är ju inte tråkiga heller direkt ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0