Wohoo!

Sista lektionen håltimme, hur skönt som helst! Teknik är ungefär lika kul som att sitta och stirra in i en vägg 2 timmar, om inte tråkigare, så det var jätteskönt att slippa den.
Första lektionen hade vi franska, Chatnapa och jag fick spela upp vår dialog. Faktiskt gick det bättre än förväntat, var orolig för alla saker som gick fel när vi tränade. Som när hon frågade om jag ville ha en cykel istället för vilken sorts tröja jag ville köpa, shit vad vi garvade! Men det gick :)
.
Sen har vi haft svenska, där vi fick låna böcker. Man fick välja mellan en mjukporrs-deckare och en deckare om en bögvåldtäktsman, man kan ju undra hur vår lärare tänkte sig där?
Sen har jag minnesluckor från hela dagen, är bara så otroligt trött hela tiden! Men så är det väl på vintern ;)
Nu drar jag på träning, första på...en eller två veckor.

Kommentarer
Postat av: Tecia

Haha ooopps..... ändrat!

2010-11-18 @ 19:33:46
URL: http://tecia.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0