Bara för att jag är så snäll

ska jag följa med mamma till Vällingby, bara för att hämta Maja på judon, sminka henne inför halloween-festen (är ju som alla vet grym på halloween-sminkningar, eller inte, men Maja har inte så många att välja på) och sen åka hem. Jag är så snäll, ser ni vilka uppoffringar jag gör? Som att...sitta hemma och proppa i mig nocho-chips och plugga. Kul.
Men nu kan jag passa på att köpa vantar och mössa också, då är jag helt klar inför vintern! Snö, slask och kyla here I come.
Idag hade jag svenskaprov, not so fun. Det gick väl rätt bra, har ju pluggat som en galning och när jag kommer dit är provet tusen gånger lättare än jag trott. Var både lättad och...snopen (säger man så? Det låter ju helt mobbat?). Snacka om onödigt pluggande...
Sen har vi haft musik, min taktkänsla är ju inte okej alltså! Vi snackar tondöv flodhäst med ett trumset, på den nivån ligger jag känns det som. Där rök mitt VG i musik, förmodligen.
.
Nu ska jag mysa framför Project Runway innan mamma hämtar mej!
Dagens outfit: Fick inviga nya tubhalsduken! Hur skönt som helst, och mycket varmare än jag trott...
Och jag fick inviga mina uggs från förra året! Love them!
Egopiiiiics:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0