Bara freeedag kvar!

Sen är det looov! WOOHOO!!! Och efter det drar jag och min familj till Egypten, shit vad skönt.
Blir lite solbränd, får använda mina sommarkläder igen och snorkla i en vecka, ska bli hur kul som heldt. Anna kommer att gäst-blogga under tiden jag är borta, så bloggen uppdateras lite allafall!
.
Okej, idag har det inte hänt mycket faktiskt, segaste dagen ever, men så är alltid torsdagar. Vi hade beep-test iallafall, slog mitt rekord! Ida sa att jag fuskade, men neeeejdå. Pfft, absolut inte.
På svenskan körde vi Rita, gissa, spring med ordklasser...fast utan spring, så det blev typ Rita, gissa, inget mer. Jag fick rita en säng, kul liksom, men mycket bättre än typ "runka" som man kunde få. Ja fy tusan ;)
.
Nu ska jag på träningsmatch och kuta runt i minus grader. Ibland undrar jag faktiskt varför jag frivilligt ställer upp på att spela fotboll i sånt här väder, men när man väl kommer dit är det hur skönt som helst att bara släppa allt och göra av med överskotts-energi.
Skriver mer när jag hinner!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0