Duktiga lilla jag...

Idag har jag varit riktigt duktig, har både pluggat, krattat löv och hjälp pappa att slänga dem. Och jag fick inte ens betalt, tyckte att det var ganska generöst av mig att göra det ändå faktiskt.
Ångesten för proven börjar släppa, bara jag lär mig alla ord, vilket kan bli svårt. Hur lätt är det att komma ihåg vad "preteritum" betyder, liksom. Men jag tror att det är samma sak som imperfekt, och det betyder...något man brukade göra. Titta vad duktig jag är! ;)
.
Nu ska jag bara sitta och slappa framför TVn tills Sanna ringer, vi kanske ska träffas för första gången på typ hur länge som helst.
Dagens redigerade bilder, shit vad jag älskar att redigera höstbilder! Utan att boosta upp färgen (säger man så? Aja...) ser de så gråa ut, men det räcker liksom med att bara göra små ändringar så förändras hela bilden.
Iallafall, skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: annaklaraa'

Vilken fin blogg du har :)

2010-10-23 @ 20:13:53
URL: http://annaklaraanasholm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0