Emma "Barnvakten" Jonsson

Det blir ett snabbt inlägg, ska vara barnvakt åt våra grannars barn snart. Av någon anledning brukar barn gilla mig, vet inte varför, så därför tycker de att det är jättekul att jag ska vara barnvakt åt dem. Dessutom skulle jag verkligen behöva lite extra pengar, hehe.
.
Idag har jag träffat Manda, Rickard och Niklas. Shit vad roliga de är, lite konstiga, men vem är inte det? ;) Vad vi gjorde i flera timmar har jag ingen aning, mest satt vi på den stora gungan i Soltunet och pratade.
Hade en skitbra lördag helt enkelt!
.
Älskar dej sötaste! ♥

Kommentarer
Postat av: Paulsen

haha jag vet vad vi gjorde i kompisgungan, eller vad jag och niklas gjorde med dig iallafall ;) fast det var jättekul, puss :*

2010-10-03 @ 20:42:58
Postat av: Emma

Haha ja de förstår ja att du tyckte ;) puss! <3

2010-10-03 @ 21:20:58
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0