Fattig och glad

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Först match vid på morgonen, Anna och jag behövde gå upp klockan 7 (ja, det är okej att tycka riktigt synd om oss). Väldigt onödigt för Annas del, som skadade sig 3 minuter in i matchen.
Min insats första halvleken var riktigt pinsam, sprang runt som en förvirrad höna och gjorde allt man inte ska göra.
Andra halvleken gick bättre, jag gick mycket mer själv med bollen och tänkte inte bara på att få bort bollen så fort jag fick den utan ta tid och sedan lägga upp den till mittarna (för er som ork att bry er).
.
Efter matchen fick jag skynda mig hem, ta en snabbdusch och sen skynda iväg till fotbollsavslutningen där det delades ut priser och bullar. Var helt inställd på att inte vinna något, jag visste redan vem som skulle vinna "Bästa kompis"-priset. Därför blev jag verkligen jätteförvånad när jag vann, tyckte definitivt att det fanns andra som förtjänade det mer. Men det var kul iallafall, jag antar att det betyder att jag gör något rätt ;)
.
När det var slut åkte Anna och jag till Kista. Jag fick med allt som stod med på min shoppinglista plus en parfym, täckstift och halsband (bilder kommer sen). Så ca 450:- fattigare men mycket gladare har jag nu allt jag behöver. Sen är det klart att jag kommer komma på tusen till saker som jag veeeeeerkligen behöver och måste ha, men till vidare är jag iallafall fattig och glad :)
.
Bild från igår:
Bild från idag. Det pinsamma är att jag inte ens visste att Sofia tog bilden...vilket alltså betyder att jag ser ut så utan att märka det. Känns ju bra. Det finns värre bilder som jag raderat för att ingen någonsin ska få se dem...herregud vad hemskt.
Skulle behöva en sån här bad hair day-mössa, eftersom att alla mina dagar är bad hair days, hehe :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0