HAHA KÄNN ER MOBBADE

(Har använt den rubriken förut, men jaja)
Idag börjar jag klockan 2! Shit vad najs, börjar gilla tema-veckan. Dessutom ska vi bara till skolan, gå igenom lite franska-dialoger (kulkul, eller inte) eftersom att jag fick franska som tema de här dagarna, sen ska hela gruppen in till stan och äta på fransk resturang (jag vet att det stavas restaurang men det ser så konstigt ut). Så, känn er mobbade alla ni som är i skolan just nu, mwoahaha.
.
Okej, det blev ett kort inlägg men nu ska jag till världens bästa Anna och vara med henne en stund innan vi går till skolan ♥
Dagens outfit:
Mitt fina best friends-halsband som Anna och jag köpte (det fick bli dagens smycke) :
Fast jag upptäckte just att man varken ser att det är ett hjärta eller att det står "Best" på det...jaja vi får låtsas att det syns.
En random smink-bild. Använde för första gången foundation-pensel, det var faktiskt mycket lättare än jag trott, plus att det är bättre för huden och så absorberar den inte massa foundation som en svamp.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0