Håller just nu på att göra...

...en ny design! Behövs verkligen, har haft denna jättelänge. Så nu blir det en ny höst-design, förhoppningsvis blir jag klar idag.
.
Idag har det hittills varit värsta lata dagen, men det är skönt det med, jag känner mig allmänt trött och hängig så idag ville jag bara ligga och lata mig i soffan samtidigt som jag jobbade lite med designen.
Ikväll har jag träning, tydligen ska den vara "extra jobbig". Känner mig aningen o-peppad, men om jag går på träningen kommer vår tränare mejla mig och fråga varför jag inte kom, och då är "Jag orkade inte" inget bra argument.
Okej, nu ska jag göra läxor, något vettigt borde väl göras denna lördag? Snacka om bortslösad dag annars...
Så här het ser jag ut idag, i mjukisbyxor och värsta myströjan som inte borde viss utanför detta hus. Jaja, är det helg så är det ;)
Och en bild från igår som jag hittade :P

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0