Har man lång lunchrast så har man...

Slutade 4 idag, med teknik. Så otroligt tråkigt! "Njae, nu gjorde du en millimeter snett, då får du nog börja om...", är iallafall klar med den där jäkla hus-ritningen nu.
Så, idag hade vi lite olika ämnen, jag fick lära mig om adverb som inte alls var så svårt som det lät. På lunchrasten tog jag, Ida, Chatnapa och Mickan lite bilder, känns som att det var jättelängesen nu.
Nu ska jag fixa lite grejer och sen blire träningsmatch, wish us good luck!
Dagens outfit:
Kompis-pennor; Mickans, min och Idas, tihi...
Naw älskar den här bilden ↓ ♥
Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

hej!

jag är finalist i en tävling hos bloggen photolens där man kan vinna en reflexskärm, det vore verkligen supersnällt av dig om du ville rösta på mig här http://photolens.blogg.se/2010/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment , jag är nummer 6 (a)



om du inte vill ha sådana här kommentarer ber jag om ursäkt ;$, kram Sara !

2010-10-14 @ 18:26:20
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0